Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) (1993.09-1995.11) 75km » 7001640 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.6 I (f19, M19) (1993.09-1995.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU OPEL ASTRA J/K 09- 7001640 KAMOKA

7001640 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU OPEL ASTRA J/K 09- KAMOKA
318.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7001640

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 55495936 S1
Ilość ogniw łańcucha 96

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU OPEL ASTRA J/K 09- 7001640 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      06 36 449
OPEL      06 36 449 S1
OPEL      06 36 452
OPEL      06 36 452 S1
OPEL      06 36 453
OPEL      06 36 453 S1
OPEL      55495936
OPEL      55495936 S1
OPEL      55505562
OPEL      55505562 S1
OPEL      55578428
OPEL      55578428 S1
OPEL      6 36 449 S1
OPEL      6 36 452 S1
OPEL      6 36 453 S1
VAUXHALL      55495936
VAUXHALL      55495936 S1
CHEVROLET      55495936
CHEVROLET      55495936 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU OPEL ASTRA J/K 09- 7001640 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.