Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Jeep CHEROKEE (KL) 2.2 CRD 4x4 (2015.08-2018.08) 200km » 7014019 kamoka
wybrany samochód: 
Jeep Cherokee (kl) 2.2 Crd 4x4 (2015.08-2018.08) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 4PK800 7014019 KAMOKA

7014019 PASEK WIELOROWKOWY 4PK800 KAMOKA
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014019

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 800
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK800 7014019 KAMOKA

numery OEM:
DAIHATSU      9936400800
FIAT      71742126
FIAT      71747596
FIAT      71768552
HONDA      31110-P2A-003
HONDA      31110-P2A-004
HONDA      31110P2A003
HONDA      31110P2A004
HONDA      31110P3RT01
OPEL      09118367
OPEL      1854715
OPEL      1854736
OPEL      90543954
OPEL      9118367
SUBARU      1752161A00
SUZUKI      17521-61A00
SUZUKI      17521-85C11
SUZUKI      1752161A00
SUZUKI      1752161A00000
SUZUKI      1752161A10
SUZUKI      1752185C11
SUZUKI      1752185C11000
SUZUKI      9514160A50
TOYOTA      9091602352
TOYOTA      9091602670
TOYOTA      9936400800
VAUXHALL      9118367
SMART      0019934496
SMART      A 001 993 44 96
SMART      A0019934496
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK800 7014019 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.