Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Nissan NV400 Autobus (X62, X62B) dCi 110 (2014.06-???) 110km » 7014021 kamoka
wybrany samochód: 
Nissan Nv400 Autobus (x62, X62b) Dci 110 (2014.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 4PK810 7014021 KAMOKA

7014021 PASEK WIELOROWKOWY 4PK810 KAMOKA
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014021

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 810
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK810 7014021 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11282247082
HONDA      38920P73003
HONDA      38920P73013
HONDA      38920P73023
IVECO      82012177
NISSAN      11720-D4007
NISSAN      11720-D4008
NISSAN      11720-D4018
NISSAN      11720D4007
NISSAN      11720D4007TM
NISSAN      11720D4008
NISSAN      11720D4017
NISSAN      11720D4018
NISSAN      11720Q5201
NISSAN      1192001B10
NISSAN      11920D4007
NISSAN      11950-0M200
NISSAN      119500M200
NISSAN      A1720-D4008
NISSAN      A1720D4008
NISSAN      A1920-01B10
NISSAN      A192001B10
PEUGEOT      6453E5
ROVER      GFB 400
ROVER      GFB400
ROVER      GMB 103
ROVER      GMB103
ROVER      JPB 100045 EVA
ROVER      JPB100045EVA
ROVER      PQS 101010
ROVER      PQS101010
SUZUKI      17521-51A00
SUZUKI      17521-85C00
SUZUKI      1752151A00
SUZUKI      1752185C00
SUZUKI      49181-56B10
SUZUKI      49181-56B10-000
SUZUKI      4918156B10
SUZUKI      4918156B10000
TOYOTA      9936450810
TOYOTA      9936480810
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK810 7014021 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.