Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 7014033 kamoka

PASEK WIELOROWKOWY 4PK855 7014033 KAMOKA

7014033 PASEK WIELOROWKOWY 4PK855 KAMOKA
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014033

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 855
Szerokość [mm] 14
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK855 7014033 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      028260849G
AUDI      050903137B
AUDI      050903137C
AUDI      058260849
AUDI      058260849A
AUDI      06B260849A
AUDI      06B260849B
BMW      1727378
BMW      64 55 1 727 378
BMW      64551727378
DAIHATSU      977132D510
FIAT      46451652
FIAT      46542303
FIAT      7743660
FIAT      7799581
LANCIA      46451652
LANCIA      46542303
LANCIA      7799581
NISSAN      11720-V7302
NISSAN      11720V7302
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
NISSAN      11950-9F610
NISSAN      119509F600
NISSAN      119509F605
NISSAN      119509F610
PEUGEOT      575080
PEUGEOT      96019295
SKODA      06B260849A
SKODA      06B260849B
SKODA      06B260849D
SUBARU      73013PA000
SUBARU      73323SA000
HYUNDAI      977132D100
HYUNDAI      977132D510
HYUNDAI      977132E000
KIA      977132D100
KIA      977132D510
KIA      977132E000
VAG      028260849G
VAG      050903137B
VAG      050903137C
VAG      053 903 137 B
VAG      06B260849A
VAG      06B260849C
VAG      58260849
LAND ROVER      STC2326
LAND ROVER      STC3397
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK855 7014033 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.