Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz KLASA E (W213) E 220 d (213.004) (2016.01-???) 163km » 7015035 kamoka
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w213) E 220 D (213.004) (2016.01-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 5PK1100 7015035 KAMOKA

7015035 PASEK WIELOROWKOWY 5PK1100 KAMOKA
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7015035

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 1100
Ilość żeber 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1100 7015035 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60513478
ALFA ROMEO      60513579
ALFA ROMEO      71739622
ALFA ROMEO      71749437
ALFA ROMEO      7718418
FIAT      0060513579
FIAT      500344281
FIAT      60513478
FIAT      60513579
FIAT      71739622
FIAT      71749437
FIAT      71753866
FIAT      7718418
FIAT      99462544
HONDA      31110PR7505
HONDA      31110PR7A01
HONDA      31110PR7A03
HONDA      31110PR7A04
HONDA      31110PR7A05
HONDA      31110PR7A12
HONDA      38920 PT0 0032
HONDA      38920 PTO 004
HONDA      38920PT0003
HONDA      38920PT00032
HONDA      38920PT0004
HONDA      38920PT0505
HONDA      38920PTO004
HONDA      38920PTO0041
IVECO      504019980
LANCIA      60513478
LANCIA      60513579
LANCIA      71739622
LANCIA      71749437
LANCIA      7718418
PEUGEOT      5003344281
PEUGEOT      6453CT
PEUGEOT      6453FJ
PEUGEOT      6453NX
PEUGEOT      6453NY
PEUGEOT      6453TZ
RENAULT      7700107493
ROVER      GFB 404
ROVER      GFB404
DACIA      7700107493
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1100 7015035 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.