Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Smart CABRIO (450) 0.8 CDI (S1OLC1, 450.401, 450.402, 450.403, 450.400) (2001.03-2004.01) 41km » 7015059 kamoka
wybrany samochód: 
Smart Cabrio (450) 0.8 Cdi (s1olc1, 450.401, 450.402, 450.403, 450.400) (2001.03-2004.01) 41km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 5PK1300 7015059 KAMOKA

7015059 PASEK WIELOROWKOWY 5PK1300 KAMOKA
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7015059

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 1300
Ilość żeber 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1300 7015059 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      058903137B
AUDI      058903137C
AUDI      058903137E
AUDI      06B903137
AUDI      06B903137A
AUDI      06B903137E
MERCEDES-BENZ      0159974792
MERCEDES-BENZ      A0159974792
MITSUBISHI      MD331884
MITSUBISHI      MD373622
SKODA      06B903137
SKODA      06B903137E
TOYOTA      99365 51300
TOYOTA      9936551300
VOLKSWAGEN      058903137C
VOLKSWAGEN      058903137E
VOLKSWAGEN      06B903137
VOLKSWAGEN      06B903137A
VOLKSWAGEN      06B903137E
VOLKSWAGEN      06B903137G
VAG      058903137C
VAG      06B903137
VAG      06B903137A
VAG      06B903137E
VAG      06B903137G
VAG      58903137E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1300 7015059 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.