Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TDI quattro (2013.09-2016.05) 190km » 7016022 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tdi Quattro (2013.09-2016.05) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 6PK915 7016022 KAMOKA

7016022 PASEK WIELOROWKOWY 6PK915 KAMOKA
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7016022

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 915
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 6PK915 7016022 KAMOKA

numery OEM:
FIAT      500345344
FIAT      99461393
HONDA      31110P13003
HONDA      31110P13505
HONDA      31110P5M003
HONDA      31110P5M004
PEUGEOT      1612351880
PEUGEOT      5750E6
TOYOTA      90916-W2039
TOYOTA      99366K0910
HYUNDAI      2521204650
KIA      2521204650
KIA      2521204660
FORD USA      1011697
FORD USA      1654387
FORD USA      6738365
FORD USA      6738366
FORD USA      7003984
FORD USA      89AB6C301AB
FORD USA      928X6C301A1C
FORD USA      V89AB6C301AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 6PK915 7016022 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.