Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Seat TARRACO (KN2) 2.0 TDI (2018.09-???) 150km » 7016029 kamoka
wybrany samochód: 
Seat Tarraco (kn2) 2.0 Tdi (2018.09-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 6PK995 7016029 KAMOKA

7016029 PASEK WIELOROWKOWY 6PK995 KAMOKA
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7016029

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 995
Szerokość [mm] 21
Ilość żeber 6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 6PK995 7016029 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      045903137D
FIAT      500385160
FIAT      504171191
HONDA      38920-PLC-003
HONDA      38920-PLC-004
HONDA      38920-PSG-T01
HONDA      38920PLC003
HONDA      38920PLC004
HONDA      38920PSGT01
LADA      21900104102000
LADA      21901041020
MERCEDES-BENZ      0019930496
MERCEDES-BENZ      6019970592
MERCEDES-BENZ      A0019930496
MERCEDES-BENZ      A6019970592
PEUGEOT      128046
PEUGEOT      128067
SEAT      045903137D
SKODA      045903137D
VOLKSWAGEN      045903137A
VOLKSWAGEN      045903137D
VAG      045 903 137 A
VAG      045903137D
FORD USA      648 3251
FORD USA      6483250
FORD USA      6483251
FORD USA      6758564
FORD USA      91SF6C301C1B
FORD USA      91SF6C301C2B
FORD USA      91SF6C301C2C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 6PK995 7016029 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.