Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Dacia DUSTER (HM_) 1.2 TCe 125 (HMMA) (2017.10-???) 125km » 7120120 kamoka
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hm_) 1.2 Tce 125 (hmma) (2017.10-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO 147 00-10, 156 97-06 7120120 KAMOKA

7120120 CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO 147 00-10, 156 97-06 KAMOKA
kamoka 7120120
CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO 147 00-10, 156 97-06 7120120
7120120
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7120120

producent:

KAMOKA

złącze M4
bez złącza świecy zapłonowej
Ilość biegunów 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO 147 00-10, 156 97-06 7120120 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      46755605
FIAT      46755605
LANCIA      46755605
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA ALFA ROMEO 147 00-10, 156 97-06 7120120 KAMOKA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.