Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » 7800137 kamoka

CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, 7800137 KAMOKA

7800137 CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, KAMOKA
kamoka 7800137
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7800137

producent:

KAMOKA

aluminium
R134a
bez osuszacza
Długość sieci [mm] 612
Szerokość sieci [mm] 340
Głębokość sieci [mm] 16

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, 7800137 KAMOKA

CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, 7800137 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, 7800137 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

1H0.820.413, 1H1820413, 1H1820413A

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0.820.413
VOLKSWAGEN      1H1820413
VOLKSWAGEN      1H1820413A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CHŁODNICA KLIMATYZACJI VOLKSWAGEN GOLF III 91-, 7800137 KAMOKA w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.