Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0080 kamoka

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0080 KAMOKA

JBC0080 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0080
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0080
JBC0080
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0080

producent:

KAMOKA

System hamulcowy ATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 57,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg] 3,58
nr EAN 5901779853925

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0080 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4B0615124
AUDI      8D0615124B
AUDI      8E0615124A
SEAT      4B0615124
SEAT      8D0615124B
SEAT      8E0615124A
SKODA      4B0615124
SKODA      8D0615124B
SKODA      8E0615124A
VOLKSWAGEN      4B0615124
VOLKSWAGEN      8E0615124A
VAG      4B0 615 124
VAG      4B0615124
VAG      8D0 615 124B
VAG      8D0615124B
VAG      8E0 615 124A
VAG      8E0615124A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0080 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0080 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu