Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.4 quattro (1997.02-2005.01) 165km » JBC0101 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.4 Quattro (1997.02-2005.01) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0101 KAMOKA

JBC0101 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0101
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0101
JBC0101
107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0101

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyDAC
Średnica 1/Średnica 2 [mm]54,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]2,74
nr EAN5901779854137
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0101 KAMOKA

numery OEM:
CHEVROLET      96249284
CHEVROLET      96250029
CHEVROLET      96268460
CHEVROLET      96391880
CHEVROLET      96418871
CHEVROLET      96549788
DAEWOO      96249284
DAEWOO      96250029
DAEWOO      96268460
DAEWOO      96391880
DAEWOO      96418871
DAEWOO      96549788
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0101 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0101 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.