Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0117 kamoka

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0117 KAMOKA

JBC0117 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0117
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0117
JBC0117
133.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0117

producent:

KAMOKA

System hamulcowy ATE
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 35,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Materiał Żeliwo szare
Ciężar [kg] 2,58
nr EAN 5901779854298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0117 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      542281
OPEL      542312
OPEL      9118536
OPEL      9201352
VAUXHALL      9118536
VAUXHALL      9201352
CHEVROLET      542281
CHEVROLET      542312
CHEVROLET      9118536
CHEVROLET      9201352
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0117 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0117 KAMOKA:

2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu