Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0284 kamoka

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 KAMOKA

JBC0284 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0284
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284
JBC0284
140.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0284

dostawca:

KAMOKA

System hamulcowy LUCAS/TRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 41,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Materiał Żeliwo szare
Ciężar [kg] 3,26
nr EAN 5901779855967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 KAMOKA

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

7H0615424, 7H0615424A

numery OEM:
SEAT      7H0615424
SEAT      7H0615424A
SKODA      7H0615424
SKODA      7H0615424A
VOLKSWAGEN      7H0615424
VOLKSWAGEN      7H0615424A
VAG      7H0 615 424
VAG      7H0 615 424A
VAG      7H0615424
VAG      7H0615424A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0284 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.