Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.9 TDI quattro (1996.09-2001.09) 110km » JBC0303 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 1.9 Tdi Quattro (1996.09-2001.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0303 KAMOKA

JBC0303 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0303
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0303
JBC0303
142.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0303

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]54,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]2,64
nr EAN5901779856155
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0303 KAMOKA

numery OEM:
OPEL      542461
OPEL      5542006
OPEL      5542086
OPEL      5542091
OPEL      9196051
OPEL      93173339
OPEL      93174728
OPEL      93188447
OPEL      R1740112
VAUXHALL      9196051
CHEVROLET      9196051
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0303 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0303 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.