Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen CADDY V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SBB, SBJ) 1.5 TSi EVO (2024-???) 116km » JBC0368 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy V Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sbb, Sbj) 1.5 Tsi Evo (2024-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0368 KAMOKA

JBC0368 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0368
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0368
JBC0368
140.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0368

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Średnica 1/Średnica 2 [mm]34,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
MateriałAluminium
Ciężar [kg]1,24
nr EAN5901779856803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0368 KAMOKA

numery OEM:
RENAULT      7701 208 362
RENAULT      7701208362
RENAULT      7711368121
RENAULT      8253297
VOLVO      8253297
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0368 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0368 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.