Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat LEON (KL1, KLG) 1.0 TSI (2020.03-???) 110km » JBC0393 kamoka
wybrany samochód: 
Seat Leon (kl1, Klg) 1.0 Tsi (2020.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0393 KAMOKA

JBC0393 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0393
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0393
JBC0393
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0393

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBOSCH
Średnica 1/Średnica 2 [mm]48,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
nr EAN5901779857053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0393 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1434148
FORD      1553794
FORD      6C11 2B121 AC
FORD      6C11 2B121 BA
FORD      6C11-2B121-AB
FORD      6C11-2B121-AD
FORD      6C11-2B121-BB
FORD      6C112B121BA
FORD      6C112B121BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0393 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0393 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu