Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot SV SV 50 LM CUSTOM (F052DE) (1997.01-1997.12) 4km » JBC0447 kamoka
wybrany samochód: 
Peugeot Sv Sv 50 Lm Custom (f052de) (1997.01-1997.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0447 KAMOKA

JBC0447 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0447
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0447
JBC0447
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0447

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBOSCH
Średnica 1/Średnica 2 [mm]57,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
MateriałŻeliwo szare
Ciężar [kg]4,5
nr EAN5901779857572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0447 KAMOKA

numery OEM:
CITROËN      1607375080
CITROËN      4400.L6
CITROËN      4400L6
PEUGEOT      4400 L6
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0447 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0447 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu