Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro (2010.12-2015.03) 204km » JBC0527 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A7 Sportback (4ga, 4gf) 3.0 Tdi Quattro (2010.12-2015.03) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0527 KAMOKA

JBC0527 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0527
Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0527
JBC0527
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0527

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń1
System hamulcowyNBK
Średnica 1/Średnica 2 [mm]57,0
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ciężar [kg]3,52
nr EAN5901779858364

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0527 KAMOKA

numery OEM:
MAZDA      G2ZS3399ZA
MAZDA      GJ6E-33-71XC
MAZDA      GJ6E3371XA
MAZDA      GJ6E3371XB
MAZDA      GJ6E3371XC
MAZDA      GJZE-33-99ZC
MAZDA      GJZE3399Z
MAZDA      GJZE3399ZA
MAZDA      GJZE3399ZB
MAZDA      GJZE3399ZC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0527 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0527 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu