Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0888 kamoka

Zacisk hamulca JBC0888 KAMOKA

JBC0888 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0888
351.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0888

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 43,0
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów JBC0887
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Wyposażenie pojazdu do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Wymiar gwintu M10X1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 144
Ciężar [kg] 3,68
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0888 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC0888 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca JBC0888 producenta KAMOKA

AUDI

4F0615404B, 4F0615404H

numery OEM:
AUDI      4F0.615.404B
AUDI      4F0.615.404H
VAG      4F0 615 404B
VAG      4F0 615 404H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0888 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0888 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu