Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo ALFASUD (901_) 1.5 ti Sprint (901G5A, 901G5C, 901F4D) (1983.01-1984.12) 105km » JBC0934 kamoka
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Alfasud (901_) 1.5 Ti Sprint (901g5a, 901g5c, 901f4d) (1983.01-1984.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC0934 KAMOKA

135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0934

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]54
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułówJBC0933
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]159
Ciężar [kg]3,38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]23

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0934 KAMOKA

numery OEM:
FORD      1751875
FORD      1785190
FORD      1791151
FORD      1834044
FORD      1858142
FORD      1858145
FORD      1858151
FORD      AY112B294BA
FORD      AY112B294BB
FORD      AY112B294BC
FORD      AY112B294BD
FORD      AY112B294CA
FORD      AY112B294CC
FORD      EY162B294AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0934 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0934 KAMOKA:

2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu