Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 115 (RD9HRA, RD9HLA, RD9HL0) (2012.01-???) 114km » JBC1177 kamoka
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Hdi 115 (rd9hra, Rd9hla, Rd9hl0) (2012.01-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY IVECO DAILY 97-09 JBC1177 KAMOKA

JBC1177 ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY IVECO DAILY 97-09 KAMOKA
169.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1177

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BREMBO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących 196
Średnica tłoka [mm] 42
zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BREMBO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących 196
Średnica tłoka [mm] 42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY IVECO DAILY 97-09 JBC1177 KAMOKA

numery OEM:
IVECO      42470837
IVECO      42536628
IVECO      504028767
IVECO      504090405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY IVECO DAILY 97-09 JBC1177 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY IVECO DAILY 97-09 JBC1177 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.