Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1199 kamoka

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI Q3 18-, TT 14- JBC1199 KAMOKA

 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1199

producent:

KAMOKA

do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowym
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy ATE
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Średnica tłoka [mm] 42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI Q3 18-, TT 14- JBC1199 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      3Q0 615 423A
AUDI      3Q0 615 423AX
AUDI      3Q0615423FSL7
AUDI      5Q0615423
AUDI      5Q0615423GQC8
AUDI      8V0615423A
SEAT      3Q0615423FSL7
SEAT      8V0615423A
SKODA      3Q0 615 423A
SKODA      3Q0 615 423AX
SKODA      3Q0615423FSL7
SKODA      5Q0615423GQC8
SKODA      8V0615423A
VOLKSWAGEN      3Q0 615 423A
VOLKSWAGEN      3Q0 615 423AX
VOLKSWAGEN      3Q0 615 423C
VOLKSWAGEN      3Q0615423FSL7
VOLKSWAGEN      5Q0615423
VOLKSWAGEN      8V0615423A
VAG      3Q0 615 423A
VAG      5Q0 615 423
VAG      8V0 615 423A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI Q3 18-, TT 14- JBC1199 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY AUDI Q3 18-, TT 14- JBC1199 KAMOKA:

2022-11-12
 5/5
Ok
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu