Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA C (Z02) 3.0 CDTI (F69) (2003.02-2005.07) 177km » JBC1247 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 3.0 Cdti (f69) (2003.02-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A6 10-18, A7 10- JBC1247 KAMOKA

JBC1247 ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A6 10-18, A7 10- KAMOKA
164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1247

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TRW
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 30
Rozstaw śrub mocujących 144
Średnica tłoka [mm] 60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A6 10-18, A7 10- JBC1247 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      4G0615123
AUDI      4G0615123C
VAG      4G0 615 123
VAG      4G0 615 123C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A6 10-18, A7 10- JBC1247 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY AUDI A6 10-18, A7 10- JBC1247 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.