Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) (1991.07-1996.03) 190km » JBC1294 kamoka
wybrany samochód: 
Mazda 929 Iv (hd) 3.0 I (hdes) (1991.07-1996.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. BMW 1 F20 11-19 PP JBC1294 KAMOKA

JBC1294 ZACISK HAMULC. BMW 1 F20 11-19 PP KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1294

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z prawej
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Rozstaw śrub mocujących 95
Średnica tłoka [mm] 54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. BMW 1 F20 11-19 PP JBC1294 KAMOKA

numery OEM:
BMW      34 11 6 850 644
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. BMW 1 F20 11-19 PP JBC1294 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. BMW 1 F20 11-19 PP JBC1294 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.