Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1312 kamoka

ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY NISSAN X-TRAIL 01-13 JBC1312 KAMOKA

105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1312

producent:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś tylna strona prawa
System hamulcowy AKEBONO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 16
Rozstaw śrub mocujących 120
Średnica tłoka [mm] 35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY NISSAN X-TRAIL 01-13 JBC1312 KAMOKA

numery OEM:
NISSAN      44001-8H300
NISSAN      440018H30A
NISSAN      440018H600
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY NISSAN X-TRAIL 01-13 JBC1312 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULCOWY TYŁ PRAWY NISSAN X-TRAIL 01-13 JBC1312 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu