Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 100 RWD (FV0B, FV0H, FV0K) (2010.02-???) 101km » JBC1327 kamoka
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 100 Rwd (fv0b, Fv0h, Fv0k) (2010.02-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ASTON MARTIN CYGNET 11- JBC1327 KAMOKA

JBC1327 ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ASTON MARTIN CYGNET 11- KAMOKA
146.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1327

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TOKICO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9
Rozstaw śrub mocujących 118
Średnica tłoka [mm] 34
aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona lewa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy TOKICO
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9
Rozstaw śrub mocujących 118
Średnica tłoka [mm] 34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ASTON MARTIN CYGNET 11- JBC1327 KAMOKA

numery OEM:
SUBARU      4785052161
TOYOTA      4785052090
TOYOTA      4785052161
ASTON MARTIN      4785052161
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ASTON MARTIN CYGNET 11- JBC1327 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. TYŁ LEWY ASTON MARTIN CYGNET 11- JBC1327 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.