Średnica [mm] | 200 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem oporowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła | |
nr EAN | 5908242690797 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC027 KAMOKA
CITROËN | 1611266180 | |
CITROËN | 2004AG | |
CITROËN | 2004AK | |
CITROËN | 2004EL | |
CITROËN | 2004Y2 | |
CITROËN | 204197 | |
CITROËN | 2050.P9 | |
CITROËN | 2050.Q7 | |
CITROËN | 2050.R4 | |
CITROËN | 2050.R7 | |
CITROËN | 2050P9 | |
CITROËN | 2050Q7 | |
CITROËN | 2050R4 | |
CITROËN | 2051.E5 | |
CITROËN | 2051.E7 | |
CITROËN | 2051.F2 | |
CITROËN | 2052X2 | |
CITROËN | 2055AT | |
CITROËN | 2055EX | |
CITROËN | 2055HS | |
CITROËN | 2055N7 | |
CITROËN | 2055W1 | |
CITROËN | 2055W5 | |
CITROËN | 96 498 828 80 | |
CITROËN | 96 530 355 80 | |
FIAT | 1611266180 | |
FIAT | 9467597280 | |
FIAT | 9683541780 | |
PEUGEOT | 1611266180 | |
PEUGEOT | 2004AK | |
PEUGEOT | 2004EL | |
PEUGEOT | 2004Y2 | |
PEUGEOT | 204168 | |
PEUGEOT | 204197 | |
PEUGEOT | 2050.H4 | |
PEUGEOT | 2050.Q6 | |
PEUGEOT | 2050.Q7 | |
PEUGEOT | 2050.R7 | |
PEUGEOT | 2050H4 | |
PEUGEOT | 2050Q6 | |
PEUGEOT | 2050R7 | |
PEUGEOT | 2051.76 | |
PEUGEOT | 2051.F1 | |
PEUGEOT | 205176 | |
PEUGEOT | 2051F1 | |
PEUGEOT | 2052X2 | |
PEUGEOT | 2055AT | |
PEUGEOT | 2055EX | |
PEUGEOT | 2055HS | |
PEUGEOT | 2055V0 | |
PEUGEOT | 2055W5 | |
PEUGEOT | 96 379 650 80 | |
PEUGEOT | 96 379 654 80 | |
PEUGEOT | 96 473 662 80 | |
PEUGEOT | 96 498 828 80 | |
PEUGEOT | 96 530 355 80 | |
PEUGEOT | 96 867 529 80 | |
PEUGEOT | 96 867 530 80 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC027 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, KAMOKA KC027 KAMOKA:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.