dla numeru artykułu | 886008 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
Długość całkowita [mm] | 92 |
Rozmiar klucza | 10 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Technika połączeń | 4 |
Napięcie [V] | 11 |
nr EAN | 5901779871042 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP022 KAMOKA
CHRYSLER | 05066 840AA | |
CHRYSLER | 05066840AA | |
CITROËN | 59624J | |
FORD | 1037204 | |
FORD | 1669977 | |
FORD | 95VW 6M090 AA | |
FORD | 95VW 6M090 AB | |
FORD | EZD33 | |
OPEL | 4419054 | |
OPEL | 88 900 722 | |
OPEL | 88900722 | |
OPEL | 93196829 | |
PEUGEOT | 59624J | |
SEAT | N 10140104 | |
SEAT | N 10140105 | |
SKODA | N 10140104 | |
SKODA | N 10140105 | |
SUZUKI | 18550-84E51 | |
SUZUKI | 1855084E51000 | |
VOLVO | 1275498 | |
VOLKSWAGEN | N10 140 101 | |
VOLKSWAGEN | N10 140 102 | |
VOLKSWAGEN | N10 140 103 | |
VOLKSWAGEN | N10 140 104 | |
VOLKSWAGEN | N10 140 105 | |
VAG | N 10140104 | |
VAG | N 10140105 | |
VAG | N10140101 | |
JEEP | 05066840AA |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP022 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.