
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| dla numeru artykułu | 886061 |
| Długość całkowita [mm] | 83 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Technika połączeń | M4 |
| Napięcie [V] | 11 |
| nr EAN | 5901779871356 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP053 KAMOKA
| CITROËN | 59624L | |
| HONDA | 12291-P5T-G00 | |
| HONDA | 12291P5TG00 | |
| PEUGEOT | 59624L | |
| RENAULT | 77 00 100 586 | |
| RENAULT | 77 00 858 208 | |
| RENAULT | 77 00 860 796 | |
| RENAULT | 77 00 861 906 | |
| RENAULT | 7700100568 | |
| RENAULT | 7700100586 | |
| RENAULT | 7700858208 | |
| RENAULT | 7700861906 | |
| ROVER | NCC 100050 | |
| ROVER | NCC 100050 L | |
| ROVER | NCC100050L | |
| VOLVO | 30862690 | |
| LAND ROVER | NCC100050 | |
| LAND ROVER | NCC100050L |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP053 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.