Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat UNO (146_, 158_) 1.4 Turbo i.e. (1989.09-1993.09) 112km » PP037 kamoka
wybrany samochód: 
Fiat Uno (146_, 158_) 1.4 Turbo I.e. (1989.09-1993.09) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP037 KAMOKA

PP037 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP037
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP037
PP037
kamoka PP037 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP037

producent:

KAMOKA

Status produktu: w przygotowaniu
Tryb pracyhydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych
Ograniczenia producentaZF
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Kształt adapteratrójkątny
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Rozstaw śrub mocujących [mm]70
Średnica punktów mocowania [mm]8
Liczba otworów do mocowania2
nr EAN5901779850764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP037 KAMOKA

numery OEM:
BMW      1 094 962
BMW      1094962
BMW      32 41 1 094 962
BMW      32 41 6 750 111
BMW      32 41 6 757 464
BMW      6 750 111
BMW      6 757 464
BMW      6750111
BMW      6757464
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP037 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP037 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.