Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco TRAKKER I AD 340T35 B, AT 340T35 B (2005-2007) 352km » PP128 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad 340t35 B, At 340t35 B (2005-2007) 352km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP128 KAMOKA

PP128 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP128
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP128
PP128
340.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP128

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie [bar]110
Przestrzegać danych technicznych
Typ pompypompa łopatkowa
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ø koła pasowego [mm]129
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]30
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Ograniczenia producentaLUK
nr EAN5901779849324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP128 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      002 466 29 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 30 01
MERCEDES-BENZ      002 466 30 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 3001 ZF
MERCEDES-BENZ      002466300180
MERCEDES-BENZ      A 002 466 29 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 29 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 30 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 30 01 80
MERCEDES-BENZ      A0024662901
MERCEDES-BENZ      A002466290180
MERCEDES-BENZ      A0024663001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP128 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP128 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.