Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chevrolet CAMARO (FP_) 5.7 (1986.05-1989.09) 247km » PP142 kamoka
wybrany samochód: 
Chevrolet Camaro (fp_) 5.7 (1986.05-1989.09) 247km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP142 KAMOKA

PP142 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA KAMOKA
kamoka PP142
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP142
PP142
299.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PP142

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm]8
Ciśnienie [bar]120
Przestrzegać danych technicznych
Ograniczenia producentaLUK
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]39
Rozstaw śrub mocujących [mm]104
nr EAN5901779849201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP142 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 466 71 01
MERCEDES-BENZ      003 466 71 01 80
MERCEDES-BENZ      003 466 72 01
MERCEDES-BENZ      0034667101
MERCEDES-BENZ      0034667201
MERCEDES-BENZ      003466720180
MERCEDES-BENZ      A 003 466 71 01
MERCEDES-BENZ      A 003 466 71 01 80
MERCEDES-BENZ      A 003 466 72 01
MERCEDES-BENZ      A0034667101
MERCEDES-BENZ      A0034667201
MERCEDES-BENZ      A003466720180
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP142 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, KAMOKA PP142 KAMOKA:

Grzegorz, Chojna
2024-09-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.