Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Ssangyong MUSSO (FJ) 2.3 TDiC Napęd na wszystkie koła (1997.05-2003.10) 101km » R0115 kamoka
wybrany samochód: 
Ssangyong Musso (fj) 2.3 Tdic Napęd Na Wszystkie Koła (1997.05-2003.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0115 KAMOKA

R0115 Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA KAMOKA
kamoka R0115
Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0115
R0115
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

R0115

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pokrywą
średnica zewnętrzna [mm]78
Szerokość [mm]26
nr EAN5901779830391

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0115 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      028 145 278 A
AUDI      028 145 278 E
FORD      1051901
FORD      VX028145278EVX
SEAT      028 145 278 A
SEAT      028 145 278 E
SEAT      028145278A
SEAT      028145278E
SEAT      28145278
SKODA      028145278A
SKODA      028145278E
SKODA      28145278
VOLKSWAGEN      028 145 278 A
VOLKSWAGEN      028 145 278 E
VAG      028145278E
VAG      28145278
VAG      28145278A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0115 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0115 KAMOKA:

Zbigniew, Baczyna
2022-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.