Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Opel ASTRA F kabriolet (T92) 1.8 i 16V (1994.11-2001.03) 116km » R0139 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Astra F Kabriolet (t92) 1.8 I 16v (1994.11-2001.03) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0139 KAMOKA

R0139 Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA KAMOKA
kamoka R0139
Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0139
R0139
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

R0139

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
średnica zewnętrzna [mm]59,5
Szerokość [mm]19
Ilość żeber4
MateriałStal
nr EAN5901779830636

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0139 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      058 260 511
SEAT      58260511
SKODA      58260511
VOLKSWAGEN      058 260 511
VAG      58260511
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0139 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego, KAMOKA R0139 KAMOKA:

Zbigniew, Baczyna
2022-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.