Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 T16 (2006.04-2015.02) 194km » RW029 kamoka
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T16 (2006.04-2015.02) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW029 KAMOKA

RW029 Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka RW029
Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW029
RW029
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RW029

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]3,043
Ilość żeber6
nr EAN5901779869513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW029 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      112 035 00 00
MERCEDES-BENZ      112 035 04 00
MERCEDES-BENZ      112 035 05 00
MERCEDES-BENZ      112 035 06 00
MERCEDES-BENZ      112 035 08 00
MERCEDES-BENZ      112 035 09 00
MERCEDES-BENZ      112 035 13 00
MERCEDES-BENZ      112 035 14 00
MERCEDES-BENZ      1120350000
MERCEDES-BENZ      1120350600
MERCEDES-BENZ      1120350800
MERCEDES-BENZ      1120350900
MERCEDES-BENZ      1120351300
MERCEDES-BENZ      1120351400
MERCEDES-BENZ      A112 035 00 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 04 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 05 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 06 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 08 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 09 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 13 00
MERCEDES-BENZ      A112 035 14 00
MERCEDES-BENZ      A1120350000
MERCEDES-BENZ      A1120350600
MERCEDES-BENZ      A1120350800
MERCEDES-BENZ      A1120350900
MERCEDES-BENZ      A1120351300
MERCEDES-BENZ      A1120351400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW029 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.