Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW045 kamoka

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045 KAMOKA

RW045 KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 KAMOKA
kamoka RW045
KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045
RW045
119.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

RW045

dostawca:

KAMOKA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045 KAMOKA

KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045 producenta KAMOKA

HYUNDAI

2312423510, 2312423515

numery OEM:
HYUNDAI      23124-23510
HYUNDAI      23124-23515
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE WAŁU KORBOWEGO HYUNDAI AVANTE 00-06 RW045 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.