Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Renault FLUENCE (L3_) 1.6 16V (L301, L30P, L30R) (2010.02-???) 111km » 95393285 klokkerholm
wybrany samochód: 
Renault Fluence (l3_) 1.6 16v (l301, L30p, L30r) (2010.02-???) 111km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 95393285 KLOKKERHOLM

95393285 Napęd wycieraczek KLOKKERHOLM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

95393285

producent:

KLOKKERHOLM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
JakośćWP
Jednostka ilościZestaw
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN5714270097244

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 95393285 KLOKKERHOLM

numery OEM:
AUDI      8D1955603
AUDI      8D1955603A
SEAT      8D1955603A
SKODA      8D1955603A
VOLKSWAGEN      3B1955603B
VOLKSWAGEN      3B1955603C
VOLKSWAGEN      8D1955603A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 95393285 KLOKKERHOLM w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

KLOKKERHOLM