Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » HX 44 knecht

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT

HX 44 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy KNECHT
knecht HX 44
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

79698358

numer części:

HX 44

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 26
Średnica [mm] 80,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość 1 [mm] 23
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 78
nr EAN 4009026086735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-6.0 01.59-

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 producenta KNECHT

MERCEDES-BENZ

0004661304, 0004661604, 0004662104, A0004661304, A0004661604, A0004662104

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004661304
MERCEDES-BENZ      0004661604
MERCEDES-BENZ      0004662104
MERCEDES-BENZ      A0004661304
MERCEDES-BENZ      A0004661604
MERCEDES-BENZ      A0004662104

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.