Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.2 (2008.07-2015.05) 70km » HX 44 knecht
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.2 (2008.07-2015.05) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT

HX 44 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy KNECHT
knecht HX 44
Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

79698358

numer części:

HX 44

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]26
Średnica [mm]80,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm]35
Wysokość 1 [mm]23
Średnica zewnętrzna 1 [mm]78
nr EAN4009026086735

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT

Filtr hydrauliki układu kierowniczego pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-6.0 01.59-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004661304
MERCEDES-BENZ      0004661604
MERCEDES-BENZ      0004662104
MERCEDES-BENZ      A0004661304
MERCEDES-BENZ      A0004661604
MERCEDES-BENZ      A0004662104

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy HX 44 KNECHT w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.