Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco EUROCARGO V 140E.19P MY24 (2024-???) 186km » KB0011 korea
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 140e.19p My24 (2024-???) 186km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAP?ONOWEGO KB0011 KOREA

KB0011 CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAP?ONOWEGO KOREA
korea KB0011
CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAP?ONOWEGO KB0011
54.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KB0011

producent:

KOREA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAP?ONOWEGO KB0011 KOREA

Cewka zapłonowa pasuje do: DAEWOO ESPERO, LANOS, NEXIA 1.3-2.0 10.91-
numery OEM:
---       10470197
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA IMPULSATORA APARATU ZAP?ONOWEGO KB0011 KOREA w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.