Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY III Platforma / podwozie 50 C 11 (1999.05-2006.04) 106km » 55.0039 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 50 C 11 (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0039 LAUBER

293.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0039

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaM18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Koła pasoweBez koła pasowego
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Średnica koła pasowego [mm]130
Cisnienie [bar]100
Ograniczenia producentaZF
Profil piastyTriangle
EAN5901321118984
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0039 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: AUDI 80 B3, 80 B4, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B3 1.6-2.3 06.86-
numery OEM:
AUDI      050 145 155 A
AUDI      050 145 155 AX
AUDI      050145155A
AUDI      050145155AX
GREAT WALL      PI0186
GREAT WALL      PI0234

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0039 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.