Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda DN-01 DN-01 NSA 700 A (RC55) (2008.05-2011.12) 61km » 55.9974 lauber
wybrany samochód: 
Honda Dn-01 Dn-01 Nsa 700 A (rc55) (2008.05-2011.12) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9974 LAUBER

55.9974 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9974
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9974
55.9974

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9974

producent:

LAUBER

Profil piastyTriangle
Ciśnienie [bar]120
Tryb pracyhydrauliczny
Ø koła pasowego [mm]60
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9974 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84) 2.0D 09.06-06.15
numery OEM:
BMW      04.52.0255
BMW      32416788838
BMW      32416867534
BMW      6 867 534
BMW      6788838

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9974 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9974 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.