Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF, CL) 2.0 Turbo DI (CH2) (1999.02-2002.12) 105km » 66.1681 lauber
wybrany samochód: 
Honda Accord Vi (ck, Cg, Ch, Cf, Cl) 2.0 Turbo Di (ch2) (1999.02-2002.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1681 LAUBER

987.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.1681

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Gwarancja2 lata gwarancji
Długość całkowita [mm]1399
EAN5901321894154
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1681 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E90), 3 (E92), 5 (E39), 5 (E60), 7 (E65, E66, E67), X5 (E53) 1.8-6.0 01.94-06.13
numery OEM:
BMW      32 10 6 764 720
BMW      32 10 6 768 118
BMW      32 10 6 768 750
BMW      32 10 6 777 271
BMW      32 10 6 779 579
BMW      32 13 6 755 872
BMW      32 13 6 761 055
BMW      32 13 6 768 750
GREAT WALL      BW9054

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1681 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.