Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.6123 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6123 LAUBER

1,172.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.6123

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1110
Opcja wyposażeniaSinfin plano
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tylko w połączeniu zRosca en racores
Wymiar gwintuM14x1,5 / M16x1,5
EAN5901321062737
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6123 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO C70 I, S60 I, S60 II, S70, S80 I, V70 I 2.0-3.0 12.95-12.15
numery OEM:
VOLVO      30741476
VOLVO      30764324
VOLVO      30764336
VOLVO      31200950
VOLVO      36000122
VOLVO      36000124
VOLVO      36000126
VOLVO      36000131
VOLVO      36000236
VOLVO      7853974345
VOLVO      7853974435
VOLVO      7952974835
VOLVO      860 2415
VOLVO      8603476
VOLVO      8603482
VOLVO      8603485
VOLVO      8603544
VOLVO      8603644
GREAT WALL      VO9027
GREAT WALL      VO9029
GREAT WALL      VO9030

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6123 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.