Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz SL (R230) 55 AMG (230.474) (2001.10-2002.06) 476km » 66.7020 lauber
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sl (r230) 55 Amg (230.474) (2001.10-2002.06) 476km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.7020 LAUBER

66.7020 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.7020
Przekładnia kierownicza 66.7020
66.7020
lauber 66.7020 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.7020 lauber
751.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.7020

producent:

LAUBER

Technika połączeńtrojkatny
Długość całkowita [mm]1345
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM18x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]160

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.7020 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, bez czujnika) pasuje do: FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.6-2.5 05.06-06.15
numery OEM:
FORD      1459747
FORD      1462955
FORD      1504781
FORD      1514144
FORD      1572577
FORD      7G91-3A500-AG
FORD      7G91-3A500-AK
FORD      7G913A500A
FORD      7G913A500AJ
FORD      7G913A500AL
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.7020 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.7020 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.