Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.25 LPG (2020.07-???) 82km » 77.2908 lauber
wybrany samochód: 
Kia Rio Iv (yb, Sc, Fb) 1.25 Lpg (2020.07-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2908 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

77.2908

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra41
EAN5901321283828
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2908 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, Q3, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW CC B7, PARATI III, PASSAT ALLTRACK B7 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      5N0 615 403
SEAT      5N0 615 403
SKODA      5N0 615 403
zamienniki:
F 85 266
brak
BREMBO
F 85 396
brak
BREMBO
F 85 397
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2908 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu