Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.5410 lauber

Zacisk hamulcowy 77.5410 LAUBER

712.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5410

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona lewa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5410 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, SEAT LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 1.0-2.5 04.12-
numery OEM:
AUDI      3Q0615423F
AUDI      3Q0615423FSL7
AUDI      5Q0 615 423 QC8
AUDI      5Q0 615 423 SL7
AUDI      5Q0 615 423G
AUDI      5Q0 615 423G QB7
AUDI      5Q0 615 423G QC8
AUDI      5Q0615423
AUDI      8V0615423A
AUDI      8V0615423B
AUDI      8V0615423E
SEAT      5Q0615423
SEAT      8V0 615 423 E
SEAT      8V0615423A
SKODA      8V0615423A
VOLKSWAGEN      3Q0615423F
VOLKSWAGEN      3Q0615423FSL7
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423 QC8
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423 SL7
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423G
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423G QB7
VOLKSWAGEN      5Q0 615 423G QC8
VOLKSWAGEN      5Q0615423
VOLKSWAGEN      8V0615423A
VOLKSWAGEN      8V0615423B
VOLKSWAGEN      8V0615423E
VAG      5Q0615423
VAG      8V0615423A
VAG      8V0615423B
VAG      8V0615423E
zamienniki:
F 85 344
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5410 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu