Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » LCC9210 lcc

koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC9210 LCC

LCC9210 koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC9210

producent:

LCC

Indeks: CZE LCC9210
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, pompa wspomagania
Nazwa: KOŁO PASOWE POMPY WSP. RENAULT
Opis: Master Laguna Espace 2.2dci
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7700109328Z
Numer dostawcy: LCC9210

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC9210 LCC

koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC9210 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC9210 producenta LCC

RENAULT

7700109328Z

numery OEM:
RENAULT      7700109328Z
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŁo pasowe pompy wsp. renault LCC9210 LCC w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.