Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » TR1350 lcc

uszczelka filtra oleju zest. vw TR1350 LCC

TR1350 uszczelka filtra oleju zest. vw LCC
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

TR1350

producent:

LCC

Indeks: CZE TR1350
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, filtr oleju
Nazwa: USZCZELKA FILTRA OLEJU ZEST. VW
Opis: >>ZESTAW<< VW LT CRAFTER 2.5 96-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : TR1350
Numer dostawcy: TR 1350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka filtra oleju zest. vw TR1350 LCC

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka filtra oleju zest. vw TR1350 LCC w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka filtra oleju zest. vw TR1350 LCC:

2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.