Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Suzuki GSF BANDIT GSF 600 S Bandit (GN77B) (1995.01-1999.12) 78km » TR1352 lcc
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 600 S Bandit (gn77b) (1995.01-1999.12) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka filtra oleju citroen peugeot TR1352 LCC

TR1352 uszczelka filtra oleju citroen peugeot LCC
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

TR1352

producent:

LCC

Indeks: CZE TR1352
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka, filtr oleju
Nazwa: USZCZELKA FILTRA OLEJU CITROEN PEUGEOT
Opis: 1,4, 1,6 benz.
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1103L8
Numer dostawcy: TR 1352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka filtra oleju citroen peugeot TR1352 LCC

numery OEM:
CITROËN      1103L8
PEUGEOT      1103L8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka filtra oleju citroen peugeot TR1352 LCC w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka filtra oleju citroen peugeot TR1352 LCC:

2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.